Bine ati venit pe StarTutoriale inregistreazaTE SI daca vrei un post in echipa da add la sportivu_razvan99 administratorul principal.


 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  GalerieGalerie  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  Info upload  
Site-ul nostru de upload este Site upload
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Subiecte similare
    Navigare
     Portal
     Index
     Membri
     Profil
     FAQ
     Cautare
    Top postatori
    RazVaN
     
    Benl4deN
     
    DeLuX
     
    M3trix
     
    DeConnection
     
    AlyNNN :X
     
    S2m3H
     
    Sky
     
    Da-Kid
     
    seboros
     
    Ultimele subiecte
    » ce ati face cu 50 lei ?
    Dum Noi 13, 2011 7:52 pm Scris de DeLuX

    » [TUTORIAL] HL Guard pe server Counter Strike 1.6
    Dum Noi 13, 2011 6:33 pm Scris de DeLuX

    » Toate Gta-urile
    Dum Noi 13, 2011 5:50 pm Scris de RazVaN

    » metin2Star
    Dum Noi 13, 2011 5:14 pm Scris de Sky

    » DS-LAN SV
    Dum Noi 13, 2011 5:12 pm Scris de Sky

    » Fifa 2012
    Dum Noi 13, 2011 5:10 pm Scris de Sky

    » [ADDONS] Invision AmxX 2.0 Color [Linux & Windows]
    Dum Noi 13, 2011 4:54 pm Scris de DeLuX

    » [ADDONS] MaX Security !!
    Dum Noi 13, 2011 4:52 pm Scris de DeLuX

    » [ADDONS] Interesant
    Dum Noi 13, 2011 4:50 pm Scris de DeLuX

    Noiembrie 2018
    LunMarMierJoiVinSamDum
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
    CalendarCalendar
    Cine este conectat?
    In total sunt 2 utilizatori conectati: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 2 Vizitatori

    Nici unul

    Recordul de utilizatori conectati a fost de 8, Dum Dec 19, 2010 4:54 pm
    Statistici
    Avem 118 membri inregistrati
    Cel mai nou utilizator inregistrat este: Sky

    Membrii nostri au postat un numar de 260 mesaje în 166 subiecte
    Subiectele cele mai vizionate
    Triburile-Lan v0.1,0.2(download)
    DS-LAN SV
    Echipa Ds Lan RomaniA
    ghiduri triburile .ro
    O sa invatam sa facem un sv de triburile cu 2 versiuni
    Cum sa-ti pui srvu pe no-ip.org [tutorial cu imagini]
    Ce Muzica Mai Ascultati?
    Cum sa faci server pe router
    CUM SA FACI SERVERUL LAN/PUBLIC
    Securitate Antiflood + database!
    Cei mai activi postatori ai saptamanii

    Distribuiţi | 
     

     [Tutorial] MoveObject + exemplu.

    In jos 
    AutorMesaj
    RazVaN
    administrator
    administrator
    avatar

    Mesaje : 230
    Data de inscriere : 18/06/2010

    MesajSubiect: [Tutorial] MoveObject + exemplu.    Dum Noi 13, 2011 1:42 am

    Explicatie

    MoveObject(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed);

    objectid ID-ul obiectului pe care vrei sa-l muti.
    Float:X Noile coordonate X.
    Float:Y Noile coordonate Y.
    Float:Z Noile coordonate Z.
    Float:Speed Viteza cu care va fii mutat obiectul.

    Functia nu returneaza nici o valoare asa ca e mai bine sa o ignori.

    Pentru a muta un obiect, mai intai trebuie sa-l cream,
    Aici, 971 e idul obiectului in sine, cum ar veni modelul, 0.0 se refera la X, al 2-lea 0.0 la Y iar al 3-lea la Z, al 4-lea la rotatie X, al 5-lea la rotatie Y iar al 6-lea la rotatie Z.
    Cod:
    CreateObject(971, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);

    Dar acum, nu-l putem folosi, pentru ca nu i-am dat un ID. ID-ul e pt identificarea obiectului, "numele" obiectului.
    Acum ii vom da "numele". Pentru asta vom creea o arie noua.
    Cod:
    new obiect;

    Iar acum i-o vom atribui obiectului creat. Deci se schimba in felul urmator.
    Cod:
    obiect = CreateObject(971, 0.0,0.0,0.0, 0.0, 0.0, 0.0);

    Acum obiectul nostru este creat si are un "nume" . Iar acum ne vom folosi de acel nume.
    Pentru a muta obiectul creat mai devreme, folosim functia MoveObject.
    Cod:
    MoveObject(obiect, 1.0, 1.0, 1.0, 5);

    Putem folosi aceasta functie oriunde vom dori in script sa mutam obiectul.

    Aplicatie

    Putem sa folosim MoveObject in 3 moduri diferite, primul mod este: miscarea determinata de un timer setat la un anumit punct, cel de al 2-lea mod este: miscarea determinata de o comanda, iar cel de al 3-lea mod este: miscarea determinata de o actiune.

    Pentru fiecare mod voi da un exemplu:

    Pentru Primul Mod: Miscarea unui obiect de la o pozitie la alta, cand Gamemodul va fii executat.
    Cod:
    #include <a_samp>

    new obiect;

    forward MiscareObiect();
    public MiscareObiect()
    {
        MoveObject(obiect, 2.0, 3.0, 1.0, 5);
        return 1;
    }

    public OnGameModeInit()
    {
        obiect = CreateObject(971, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
        SetTimer("MiscareObiect", 2 * 1000, 1); // 2 secunde si se repeta
        return 1;
    }


    Acest mod nu va functiona corect daca il rulati, aceasta e doar partea legata de obiect, pentru a arata un exemplu.

    Pentru cel de al 2-lea mod: Scrierea comenzii /obiect, va misca obiectul catre o alta pozitie decat locatia "natala" .
    Cod:
    #include <a_samp>

    new obiect;

    public OnGameModeInit()
    {
        obiect = CreateObject(971, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
        return 1;
    }

    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
        if( strcmp(cmdtext, "/obiect", true)==0)
        {
            MoveObject(obiect, 12.0, 0.0, 1.0, 5);
            return 1;
        }
        return 0;
    }

    Acest mod nu va functiona corect daca il rulati, aceasta e doar partea legata de obiect, pentru a arata un exemplu.

    Pentru cel de al 3-lea mod: Miscarea unei porti in pozitia initiala, determinata de un Timer.

    *Pentru acest exemplu va voi arata mai intai cum sa creati o poarta, iar apoi exemplul in sine va fii miscarea portii prin timerul setat la pozitia initiala.

    *Poarta va fi "obiect" miscarea ei in sus cu 2 grade pe axa Z va fii determinata de comanda /obiect, in acel moment va fii setat un timer care o va misca in pozitia initiala in 5 secunde.
    Cod:
    #include <a_samp>

    new obiect;

    forward Actiunea(playerid);
    public Actiunea(playerid)
    {
        MoveObject(obiect, 0.0, 0.0, 0.0, 5);
        return 1;
    }

    public OnGameModeInit()
    {
        obiect = CreateObject(971, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
        return 1;
    }

    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
        if( strcmp(cmdtext, "/obiect", true)==0)
        {
            MoveObject(obiect, 0.0, 0.0, 2.0, 5);
            SetTimerEx("Actiunea", 5 * 1000, 0, "i", playerid); //5 secunde , nu se repeta, valoarea este integer pt playerid
            return 1;   
        }
        return 0;
    }

    Acest mod nu va functiona corect daca il rulati, aceasta e doar partea legata de obiect, pentru a arata un exemplu.


    Acesta este tutorialul meu despre functia MoveObject. Postati daca aveti nelamuriri.

    Salut.
    Sus In jos
    Vezi profilul utilizatorului http://startutorial.forumz.ro
    S2m3H

    avatar

    Mesaje : 16
    Data de inscriere : 27/09/2011

    MesajSubiect: Re: [Tutorial] MoveObject + exemplu.    Dum Noi 13, 2011 1:46 am

    Frumos ca l-ai postat Very Happy
    Sus In jos
    Vezi profilul utilizatorului
     
    [Tutorial] MoveObject + exemplu.
    Sus 
    Pagina 1 din 1
     Subiecte similare
    -
    » [Tutorial] Cum sa faci un sistem de logare/inregistrare!

    Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
     :: Tutoriale GamEs :: Sa-Mp :: Tutoriale-
    Mergi direct la: